اعتراض به مرگ بهانه استاعتراض به مرگ او بهانه است، مقابله با حکم خدا، زندگی مردم و کشور و نظام نشانه. حالا این وسط کنار ضد انقلاب، از اصلاحطلبانی که بدنه مردمیشان را از دست دادهاند و دنبال استفاده سیاسی هستند تا حتی بعضی دلبستگان انقلاب که میخواهند از داعیه روشنفکرنمایی جانمانند شدهاند آتش بیار معرکه!سرویس سیاسی پایگاه 598 - محمد صادق شهبازی: هرچه میگذرد ماجرای مشکوک و نامشخص مرگ مهسا امینی به نداآقاسلطان شبیهتر میشود. بدون مشخص بودن اصل ماجرا، انبوهی از موضع هیجانی دفعتا گرفته میشود، از احزاب سیاسی تا سلبریتیها، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل، مقامات غربی، کوموله، مریم رجوی، بارزانی و... به نافرمانی مدنی میکشد و... مسئله برهم زنندگان نظم عمومی و جریان اصلی پشت فاجعه ملی سازی از مرگ مشکوک او نه دادخواهی مرگ اوست نه اصلاح رفتار پلیس! مسئله جابجا کردن مسائل اصلی و فرعی کشور، ایجاد بحران و مشروعیتسازی برای فشار بیشتر بر کشور و تحریم مضاعف و... است که دولت بایدن هم با یا بی توافق به دنبال ان است.اعتراض به مرگ او بهانه است، مقابله با حکم خدا، زندگی مردم و کشور و نظام نشانه. حالا این وسط کنار ضد انقلاب، از اصلاحطلبانی که بدنه مردمیشان را از دست دادهاند و دنبال استفاده سیاسی هستند تا حتی بعضی دلبستگان انقلاب که میخواهند از داعیه روشنفکرنمایی جانمانند شدهاند آتش بیار معرکه!بعضی هم با استفاده از اسم عدالتخواهی در این میدان در حال بازی در زمین بوقهای لیبرالسرمایهداری هستند و به سبک سلبریتیها مواضع فالور جذب کن میگیرند. عدالتخواهی ربطی به ليبراليسم و شل کردن احکام خدا و پیگیری خواست لیبرال سرمایهداری ندارد، خود اینها ضدعدالت است.آنهم وقتی در ترکیبی ناموزون کنار تجدیدنظرک بشنو از نی چون حکایت می کند...ما را در سایت بشنو از نی چون حکایت می کند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 16:46